Menu
Napisao  Četvrtak, 25 Listopad 2012 17:05

Xcom Enemy Unknown - Recenzija

Mnogi ljudi vode žustre rasprave o tome postoje li oni ili ne. Neki su otišli tako daleko da se pripremaju za 21.12. kako bi im poželjeli dobrodošlicu. Sve u svemu nitko nije ravnodušan dok se priča o njima i naravno radi se o bićima sa drugih planeta. Prvi navodni susret sa njima dogodio se davne 1947. kada se ''meteorološki balon'' razbio u Roswellu, no sve to je obavijeno velom tajne. Upravo zato nam je ekipa iz Mythos Games i MicroProse Software, 1995. godine, potvrdila njihovo postojanje, no na našu žalost, ili sreću, to se dogodilo u virtualnom obliku. Upravo te godine izašao je UFO Enemy Unknow i ta je godine, kako se pokazalao, jedna od važnijih u gamerskoj povijesti.

Nakon što smo ih nekim čudom uspjeli poraziti, oni su se regrupirali i već su nas 1996. odlučili ponovno napasti, no ovaj puta to pokušali iz dubina naših oceana u igri Xcom Terror from the Deep. Na svu sreću ponovno smo ih otjerali sa naše, tada, predivne planete. Vanzemaljci ne bi bili vanzemaljci da nisu uporni pa su se '97. ponovno vratili u X-COM: Apocalypse naslovu koji nije doživio toliki uspjeh kao prijašnja dva nastavka.

 

Zabrinjavajuče činjenice.

 

Tako su prolazile godine, a oni su se vračali 1998. U X-COM: Interceptor, pa 1999. u X-COM: First Alien Invasion i na kraju u 2001. u X-COM: Enforcer. Svi ovi naslovi su više manje doživjeli teški neuspjeh jer su se odmakli od onoga što smo u UFO Enemy Unkonwnu i Xcom Terror from the Deepu toliko voljeli, a to je naravno način igre. Jedini koji je približno bio ono pravo je X-COM: First Alien Invasion, no prelazak u 3D okruženje ju je, na žalost, uništio.

 

Nakon 2001. svako malo imali smo prilike čuti tu i tamo koju vijest da bi se uskoro mogao pojaviti neki novi nastavak. Sve su to, manje više, bile glasine, sve dok prošle godine 2k Games nije napokon potvrdio da se već neko vrijeme radi na njemu.

 

Malo po malo, napokon smo dočekali mjesec i sam izlazak XCOM Enemy Unknowna, koji se dogodio 12.10. Igrali smo ga danima sve dok nismo saznali sve ono najbolje i upravo to ćemo vam danas predstaviti. Ispecite kokice, kupite kolu, fino se zavalite u vaše sjedalice i pročitajte sve o novome XCOM Enemy Unknownu.

 

Ovako Zemlja izgleda iz svemira. Nije niti čudo da je vanzemaljci hoće.

 

PRIČA

Moramo priznati da sama priča igre nije ništa što već nismo vidjeli, no dovoljno je dobra da bi navukla sve one koji nisu igrali UFO Enemy Unknown, odnosno Terror from the Deep i one koji ih se sa nostalgijom sjećaju. Dakle, u ne tako dalekoj budućnosti, točnije 2015. godine, vanzemaljci su počeli masovno otimati ljude. Svjetske nacije su odlučile odobriti XCOM projekt koji bi trebao zaustaviti spomenute napasti. Vi, naravno, stupate u ulogu prvog čovjeka ovog projekta te predvodite najsposobnije ljude koji su prva i posljednja linija obrane.

 

Kao što smo rekli, priča nije nešto posebno inovativna i nije ništa neviđeno, no sami put koji će te proći ka ostvarenju svoga cilja je, usudio bih se reći, besprijekoran.

 

Četvoro veličanstvanih.

 

GAMEPLAY

Prvo što ćete ugledati kada pokrenete igru je prilično jednostavan izbornik iza kojega je, ukoliko je pozorno pratite, mali vanzemaljac koji švrlja ulicama. U izbornik su uključene samo osnovne stvari, a one su način igranja (single player ili multiplayer), opcije, učitavanje pozicije i izlaz iz igre. Krenimo mi prvo na ono najbitnije i najopsežnije, a to je naravno sama igra.

 

''Igrali smo ga danima sve dok nismo saznali sve ono najbolje.....''

 

Prvo što morate napraviti je odabrati težinu igre, a ponuđene težine su easy, normal, classic i impossible. Tu je također i napredni izbornik u kojemu možete uključiti tutorial kao i ironman opcija. Ono što je kod nje zanimljivo je to da ukoliko ga uključite imate samo jednu poziciju za snimanje, no na nju nemate utjecaj nego ona automatski snima vaš napredak kroz igru. Sve odlike koje donesete u ovome modu su trajne, stoga pazite što ćete odlučiti ukoliko upalite ovu opciju.

 

Vanzemaljac policajac.

 

Nakon odabira težine i uvodne animacije vrijeme je da posjetimo Njemačku i prvu misiju koja služi samo kao tutorial. Ukoliko ste ga isključili tada je prvo što ćete vidjeti odabir regije u koju želite smjestiti vašu glavnu bazu. Lokacija na kojoj će se odvijati prva misija – ukoliko ste isključili tutorial- također ovisi o tome, stoga birajte pažljivo. Uz lokaciju prve misije, odabir baze vam donosi razne bonuse koji su predodređeni regijom te ukoliko, primjerice, smjestite bazu u Afriku dobivat ćete 30% više para svaki mjesec.

 

Odabrali ste bazu, što sad? Sad vam slijedi prva PRAVA misija u kojoj morate počistiti regiju od vanzemaljaca i tu slijedi ono pravo. Mape nisu uvijek iste već se svaki puta automatski generiraju, a jedino što je na prvoj misiji isto je vaš zadatak. U njemu imate četiri vojnika i na početku se oni po ničemu ne razlikuju. Svaki od njih ima istu količinu hit pointova, isto naoružanje, no s vremenom se i to mijenja.

 

Svaki od njih ima 2 bara koje troše za kretanje. To znači da se u jednom potezu(turnu) svaki vojnik može pomaknuti dva puta, no maksimalan broj polja je određen za svaki turn pa tako ne možete u jednome pretrčati cijelu mapu. Broj polja kojima se vojnici mogu u jednom turnu kretati je podijeljen na plava i žuto-narančasta. Dakle ukoliko vojnika mičete unutar plavog polja on će izgubiti jedan bar za kretnju, a ukoliko ga želite u istom turnu ponovno pomaknuti tada ćete samo vidjeti žuto-narančaste polje. Ako to učinite on će izgubiti i drugi bar te je za njega potez gotov. Važno je napomenuti da ga možete odmah pomaknuti u žuto-narančasto polje i time istražiti veći dio mape po turnu. On će u tom slučaju izgubiti oba 2 bara, no nije vam uvijek pametno to napraviti. Naime, tijekom ''čišćenja'' mape u većini slučaja je bolje pomaknuti ekipu unutar plavog polja jer nakon toga od vojnika možete zatražiti da stražari. Ukoliko se za vrijeme vanzemaljskog poteza jednog od njih ugleda vojnik koji stražari, on će odmah zapucati na spodobu koja mu se našla na nišanu. Ukoliko je promašio onda mu se ne piše dobro ukoliko ga niste postavili u dobar zaklon. Uz stražarenje također mu možete narediti da se sagne i time biva dodatno zaštićen od neprijateljske vatre, a samim time i da bude detektiran. Sve to naravno može koristiti i neprijatelj, stoga pazite da se ne skitate puno po otvorenim prostorima.

 

Nakon borbe i klupa izgleda udobno.

 

Ukoliko vam se za vrijeme vašeg poteza, pri micanju vojnika, desno dolje prikaže mala crvena ili žuta vanzemaljska glavica, to znači da ste ga ugledali i da možete zapucati na njega. Pritiskom na tu ikonicu otvara vam se mali prozorčić u kojem vam pišu šanse, u postocima, za pogodak i šansa za kritičnim pogotkom. Ukoliko pogodite spodobu ona će izgubiti određeni dio hit pointa, a to ovisi o jačini vaše puške i jeste li ga kritično pogodili (ajme kako ovo zvuči glupo na hrvatskom). Ukoliko jačina puške premašuje količinu hit pointa, spodoba umire. Iako sve to izgleda jednostavno to baš i nije tako. Naime, ukoliko ste vojnika pomaknuli previše i potrošili mu oba bara za kretanje, nećete biti u mogućnosti zapucati pa se molite da ste ga pomakli u dobar zaklon. Dakle prema tome se da zaključiti da ukoliko želite u svome potezu ubiti nešto, morat ćete svoju vojsku micati samo po plavim poljima kako bi im omogućili da zapucaju. Ukoliko to učinite budite sigurni da vam se neki mali zeleni ne prikrade pošto, ukoliko ste pucali u svome potezu, nećete moći svom vojniku narediti da stražari ili da se sakrije iza zaklona. Nakon što vam ekipa počinje sakupljati činove (o njima ćemo reći nešto malo kasnije), neki od njih će moći utamaniti neprijatelje makar su potrošili oba bara za kretanje. Dok će, primjerice, snajperisti moći okinuti samo ako se nisu micali.

 

Evo što je Area 51.

 

Puno smo pričali o zaklonima i vrijeme je da se malo pobliže pozabavimo njima. Oni u igri igraju veliku ulogu zato što o njihovoj kvaliteti ovisi preciznost protivnika, a sa druge strane i vaše garde. Zakloni mogu biti polovični i potpuni, a da bi znali kakav je koji tada morate dobro pratiti ikonicu štita kraj vašeg borca nakon što ga sakrijete. To je također moguće vidjeti ako kursor miša pomaknete kraj zaklona. Uzmimo primjerice gradsku klupu. Ukoliko sakrijete vojnika iza nje on će imati polovičan zaklon dok recimo drvo ili autobus pružaju potpuni zaklon. To sve naravno ovisi i o poziciji protivnika stoga se nemojte nadati da će vas autobus zaštiti ako se mali zeleni seljo došeće do vas i objesi se na okidač. Zakloni također nisu vječni pa se nemojte skrivati iza auta koji gori jer i sami znate što će se u protivnom dogoditi. Također pazite sa kojom vrstom vanzemaljaca se borite da vam u jednom trenutku ne bi doletjela nekakva eksplozivna naprava i rasturila vas, auto iza kojeg se skrivate i mostić na kojem se nalazi spomenuti auto.

 

Dok pobijete sve vanzemaljce na misiji, ona se automatski prekida i prikazuje se ocjena koju ste dobili na misiji. One se dijele na dvije grane (broj ubijenih aliena i broj nastradalih Xcomovaca). Primjerice ako je nastradao netko iz vaše ekipe ocjena za to bi mogla biti good umjesto excellent. S druge strane može vam se dogoditi da na misijama spašavanja ostavite nekog aliena živoga tada bi vam ocjena za to mogla pasti. Uz sve to moramo reći da vaši vojnici tokom misija mogu biti i ranjeni pa će nakon završetka iste morati biti nekoliko dana u bolnici, prije nego što ćete ih moći opet koristiti.

 

Istraživanje je ključna stvar u pobjedi nad ljud..... ovoga, vanzemaljcima.

 

Moramo napomenuti da je vrlo važno paziti na svoje ljude pošto oni nakon uspješne misije dobivaju činove, a pomoću njih otključavate nove mogućnosti što će vam uvelike olakšati igru.  Njih bi mogli usporediti sa talentima iz World of Warcrafta, a oni ovise o klasi vojnika. Na samom početku oni su svi generički vojnici, a nakon što budu unaprjeđeni sami odabiru jednu od klasa koje su zastupljene u igri (Assault, Support, Heavy, Sniper). Nakon toga im vi možete raspoređivati talente, no nećete odmah moći odabrati sve, već se oni otključavaju kako vojnici dobivaju veće činove. Na svakom činu možete odabrati jedan od dva ponuđena talenta, jedino na prvome i major činu imate samo jednu opciju. Na žalost za sada vojnicima ne možete resetirati talente, no možda će to sa budućim DLCovima biti moguće.

 

''...nemojte se čuditi ako gamad napravi bazu negdje gdje nemate satelit.''

 

U misije ćete na početku moći povesti samo četiri vojnika, a s vremenom će se taj broj povećati na maksimalno šest dok je ukupan broj vojnika, koji u vojarni možete imati 99. Na samom početku imat će ih oko 11, no ukoliko smatrate da vam to nije dovoljno tada unutar iste možete unajmiti nove. Ako se dogodi da vam netko od vojnika pogine tokom misije on će biti odmah  - automatski - zamijenjen sa novim, no on će biti običan vojnik bez ikakvog čina. Ono što nas je potpuno iznenadilo je njihova kastomizacija zbog koje bi se mogli posramiti neki RPG naslovi. Iako nema baš mnogo opcija, količina istih ipak je za pohvalu za jednu strategiju. Uz to, također možete odlučiti koje će primarno i sekundarno oružje, tip štita te dodatne stvarčice, kao što su medikit, granate i slično, vojnik nositi u misije.

 

Ovdje napuštamo jedan dio gameplaya i prelazimo na drugi, malo više administrativni. Ovdje postoje razne stvari kao što je inženjering, istraživanje, vojarna (u njoj se brinete za vojsku što smo opisali iznad), hangar i situation room.

 

I'm going deeper underground....

 

Dakle, kako bi otklonile vanzemaljsku prijetnju, razne zemlje svijeta odlučile su se uključiti u XCOM projekt i od njih vam mjesečno dolaze sredstva(pare) koje trošite na produkciju, istraživanja i održavanje. Zemlje koje vas podržavaju vašim namjerama možete vidjeti u spomenutom situation roomu, a ispod njihovih imena je panic level bar koji je upravo ono što mu i ime govori. On se smanjuje, odnosno povećava ovisno o vašim odlikama, a ukoliko u nekoj od njih nivo panike dođe do maksimuma ona će se povući iz Xcom projekta i počet će surađivati sa vanzemaljcima. To, vjerujte mi, ne želite. U nebrojeno puta će vam se u istom trenu dogoditi 2+ otmice diljem svijeta i morat ćete odlučiti kojoj ćete posvetiti vašu pažnju. U zemlji koju odaberete nivo panike će pasti dok će u ostalima porasti. Svaka ova misija imati će svoju nagradu i ponekad ćete se teška srca odlučiti za misiju kojom ćete radije smanjiti nivo panike u nekoj zemlji, nego da pokupite dobru nagradu.

 

U ovoj sobi također možete vidjeti vaše trenutne zadatke, moći ćete lansirati satelite, u zemlje uključene u Xcom projekt, koji će pratiti aktivnost vanzemaljaca u njima. Ovdje također možete pratiti svoje financije i na sivoj tržnici prodavati stvari koje ste prikupili tokom misija. Pri tome pazite da ne prodate ono što treba vašoj istraživačkoj ekipi, no u većini slučajeva će vam biti jasno vidljivo što oni ne mogu koristiti. Tu ćete također moći pogledati posebne zadaće koje vam je odredilo vijeće i vrlo važno je da ih pokušate sve odraditi.

 

I sad mi recite da ne želite u EU!

 

Inženjering dio odnosi se na kupnju odnosno izgradnju raznih stvari i postrojenja. Njih ima stvarno podosta i ne bi bilo zanimljivo da vam ih sve opišemo, no ipak ćemo vam reći nešto o izgradnji istih. Dakle za svako postrojenje koje želite izgraditi morate imati mjesto predviđeno za to. Njih sve zajedno ima 28, no na početku imate pristup samo za 7 njih. Neke od njih su već u startu pripremljene za izgradnju postrojenja dok ćete za ostale prvo morati bagerima iskopati zemlju. Kako bi dobili pristup ostalim mjestima za postrojenja, morat ćete po sredini izgraditi lift nakon čega možete početi sa pripremanjem za izgradnju. Kako će vrijeme odmicati, tako ćete istraživanjem dobivati sve jača postrojenja i morati ćete rušiti stara kako bi ih zamijenili novijim i boljim. Sve to naravno traje po nekoliko dana stoga pazite što radite. Dodatno, za izgradnju svih postrojenja potrebni su vam resursi (broj inženjera, količina struje koju postrojenje troši i naravno pare), a nakon što ga izgraditi morati ćete ga i održavati što vam povećava mjesečne rashode.

 

Istraživački dio baze je upravo ono što i ime govori. Ovdje istražujete vanzemaljsku tehnologiju kako bi si olakšali borbu protiv istih. Broj dana koji je potreban da nešto istražite usko je vezan uz broj znanstvenika koje imate, a oni su jedna od nagrada nakon što riješite slučaj otmica ili poseban zadatak vijeća.

 

Ja otimam, ti otimaš, on, ona, ono otima........

 

Kako do brže izgradnje i kraćeg istraživanja? Odgovor je, naravno, broj inženjera odnosno znanstvenika koje imate na raspolaganju. Njih ne možete unajmiti, kao što je slučaj sa vojnicima, već ćete ih dobivati kao nagrade za rješavanje otmičarskih misija, a ujedno ćete ih svaki mjesec dobiti nekoliko. Taj broj ovisi o broju satelita koje imate postavljene unutar kontinenta. Uzmimo za primjer Južnu Ameriku. Ona je podijeljena na dva dijela (Argentina i Brazil) i ukoliko u svakoj od njih imate po jedan satelit, mjesečno ćete dobivati jednog znanstvenika i jednog inženjera. Kada cijeli jedan kontinent pokrijete satelitima tada ćete dobiti i bonus koji je u protivnom bilo moguće ostvariti samo ukoliko ste ga na početku odabrali kao lokaciju za glavnu bazu.

 

Najvažniji dio baze je glavna soba (Mission Control) u kojem glavnu ulogu ima naša Zemljica. Ovdje možete skenirati vanzemaljsku aktivnost, no samo u zemljama u kojima ste postavili satelit. Ukoliko se dogodi da u vašem području zapazite leteći tanjur tada je na vama hoćete li poslati presretača da sruši letjelicu ili pustiti vanzemaljce da slobodno haraju svijetom. U ovom slučaju nemojte se čuditi ako gamad napravi bazu negdje gdje nemate satelit. Ako ste se odlučili napasti tanjur tada slijedi kao mala mini igra u kojoj svojim presretačem pokušavate srušiti prokleti vanzemaljski brod. Nakon što ga srušite, slijedi čišćenje teritorija tako da pošaljete vojake da počiste crash site i time se vračamo u prvi dio gameplaya.

 

Družba Pere Kvržice.

 

Pred kraj gameplaya dijela moramo vam savjetovati da često snimate poziciju (ukoliko niste uključili ironman opciju) jer bi u protivnom mogli izgubiti sate i sate igre ili ćete se morati oprostiti od svojih najboljih vojnika ako vam se planovi izjalove. Ukoliko ste si na početku odabrali preveliku težinu, nju možete u bilo kojem trenutku smanjiti u glavnim opcijama unutar single player kampanje.

 

Kao što smo rekli, ima još tu puno toga, no pošto vam ne želimo spoilat igru tu ćemo stati sa gameplayom, te se malo posvetiti multiplayeru.

 

MULTIPLAYER

Multiplayer možemo zaigrati na tri načina: ranked, quick i custom mečevi. Oni se ne razlikuju po puno stvari, a glavna ulogu u njima imaju pointovi (bodovi). U ranked matchevima oni su ograničeni na 10 000, a vrijeme po turnu je ograničeno na 30 sekundi. Quick match je unranked meč bez ikakvih ograničenja dok u custom meču možete posložiti ograničenja kako želite (vrijeme trajanja turna, maksimalan broj bodova). Uz to možete odabrati hoće li custom meč biti javan, privatan ili putem LANa, a tu je naravno i odabir mape na kojoj će se borba odvijati.

 

Pas masters, di je McDonalds?

 

Bodovi koje smo spomenuli su ustvari jačina i količina boraca koji mogu sudjelovati u borbi. Njihov arsenal, klasu, tip, oružja, oklop i dodatne stvarčice koje nose možete sami posložiti, no time se povećava vrijednost vojnika. Recimo onaj sa najjačim oklopom, naoružanjem, vanzemaljskim granatama vrijedi 11225 bodova i ukoliko je limit postavljen na 10 000, nećete ga moći voditi u borbu ako mu nešto ne maknete ili mu ne obučete slabiji oklop te date slabije oružje. Da stvari budu bolje, u multiplayeru imate prilike i upravljati sa vanzemaljcima, no njih ne možete kastomizirati već su predefinirani i njihova vrijednost je fiksna.

 

Svi multiplayer modovi su namijenjeni za 1v1 mečeve i prilično su zabavni. Dodatnu gušt imaju ranked mečevi, jer ćete u njima saznati koliko ste dobri gledajući ljestvicu kojom se polako penjete prema vrhu.

 

''Uspjeli ste nas vratiti u početke gaming kulture i još jednom dokazali svima zašto smo bili nostalgični kad je u pitanju Xcom serijal.''

 

Zamjerke na koje smo u multiplayeru naletjeli je problem sa ranked matchmakingom i često nam se dogodio sljedeći problem ''There was a problem finding Ranked matches, please try again''. Iako je multiplayer u početku zabavan, s vremenom dosadi te su prijeko potrebni dodatni modovi kako bi on ostao svjež. Za sada sumnjamo da ćete biti budni cijelu noć natječući se sa ostatkom svijeta ili se igrati sa prijateljima.

 

PREZENTACIJA

Evo nakon podužeg gameplay i multiplayer opisa, vrijeme je došlo da kažemo par riječi i o prezentacijskom dijelu igre.

 

Ženo idem ja u dučan pa pola kile vanzemaljca.

 

Grafika u igri je odlična makar se radi o strategiji sa pogledom iz ptičje perspektive. Razlog tome je, vjerojatno, Unreal Engine 3 koji nam je dobro poznat iz Batman: Arkham Asyluma, Batman: Arkham Citya, Dishonoreda i još mnogih drugih poznatih naslova. Pohvalne su i animacije likova, vanzemaljaca i svega ostalog, a posebno nam se svidjela dinamična kamera koja ponekad poprati akciju iz trećeg lica. Trenutno nismo naišli na niti jedan veliki bug zbog kojeg bi morali čekati zakrpu koja bi igru učinila igrivom (F1 2012). Uz sve to imamo prilike uživati u odličnim animacijama kojih ima pregršt i svaki nas trenutak oduševljavaju, a da stvar bude bolja, sve one su u full hd rezoluciji.

 

Zvuk je na istoj razini kao i grafika, ako ne i bolji. Odlična muzika koja prati razne događaje, zvučni efekti daju onaj spooky osjećaj dok pretražujete mapu kako bi istrijebili vanzemaljce. Voice acting je na razini, a posebno nam se sviđa što glumci nisu samo čistog američkog podrijetla već možemo čuti njemački engleski, francuski engleski i razne druge.

 

Gameplay je također odličan. Veliku većinu objekata je moguće uništiti sa granatama te ostalim eksplozivnim napravama i oružjima pa sa sigurnošću možemo reći da vam tamanjenje vanzemaljske gamadi neće tako brzo dosaditi. Fluidne kretnje, jasni i pregledni izbornici, odlične animacije likova, vanzemaljaca i svega ostalog dovode ovaj naslov skoro do savršenstva.

 

Nemojte stvarati paniku u avionu, jerbo ćemo se strmoglavit doli.

 

ZAKLJUČAK

Što na kraju reći o Xcom Enemy Unknownu? Pa sve što možemo je pohvaliti 2k Games i Firaxis Games te im zahvaliti na ovom naslovu. Uspjeli ste nas vratiti u početke gaming kulture i još jednom dokazali svima zašto smo bili nostalgični kad je u pitanju Xcom serijal.

 

Smatram da će se svi mlađi gameri, koji zaigraju ovaj naslov, navući na njega i da će napokon saznati zašto je mi "starci" toliko volimo.

 

Leti, leti, leti, leti.................. vanzemaljac! Perice ispadaš vanzemaljci više ne lete.

 

ZAHTJEVI

 

MINIMALNI ZAHTJEVI

CPU: Core 2 Duo E4400 2.0GHz ili Athlon 64 X2 Dual Core 4400+

GPU: GeForce 8600 GT 512MB GDDR3 ili Radeon HD 2600 Pro

MEMPORIJA: 2 GB

OS: Win Vista 32

HDD: 20 GB

 

PREPORUČENI ZAHTJEVI

CPU: Core 2 Duo E6600 2.4GHz ili Athlon 64 X2 Dual Core 6000+

GPU: GeForce 9600 GT Extreme 512MB ili Radeon HD 3870

MEMPORIJA: 4 GB

OS: Win 7 64

HDD: 20 GB

 

Let God sort'em out!

 

Media

Dodatne informacije

  • Datum Izlaska: 12. listopad 2012.
  • Platforma: PC, XBox 360, Playstation 3
  • Izdavač: 2K Games
  • Proizvođač: Firaxis Games
  • Žanr: Strategija Na Poteze
  • Grafika: 8,9
  • Zvuk: 8,9
  • Priča: 7,9
  • Gameplay: 9,5
  • Ukupan Dojam: 9,3

PC Datumi Izlaska

Prva trećina mjeseca

01.09. - ARK: Scorched Earth
01.09. - The Warlock of Firetop Mountain
01.09. - Earthlock: Festival of Magic
02.09. - The Curious Expedition
02.09. - One Piece: Burning Blood
02.09. - Seasons after Fall
02.09. - Redout
02.09. - Farm Expert 2017
05.09. - Space Rangers: Quest
05.09. - Unbox
05.09. - Mother Russia Bleeds
06.09. - Dungeon Rushers
06.09. - Forza Motorsport 6: Apex
07.09. - Out of Ammo
07.09. - Police Tactics: Imperio
08.09. - How to Survive 2
08.09. - Project Highrise
09.09. - TOXIKK.

Druga trećina mjeseca

13.09. - RIVE
13.09. - Dead Rising
13.09. - NASCAR Heat Evolution
13.09. - Mystery Chronicle: One Way Heroics
13.09. - Pac-Man Championship Edition 2
14.09. - Avadon 3: The Warborn
15.09. - Pro Evolution Soccer 2017
15.09. - Sorcery! 4: The Crown of Kings
15.09. - Space Rogue
16.09. - BioShock: The Collection
16.09. - ReCore

Treća trećina mjeseca

20.09. - The Bunker
20.09. - H1Z1: King of the Kill
20.09. - NBA 2K17
20.09. - Cossacks 3
22.09. - The Uncertain
22.09. - Virginia
23.09. - Warhammer 40K: Eternal Crusade
24.09. - A House of Many Doors
26.09. - Goo Saga
27.09. - Forza Horizon 3
27.09. - Pinstripe
27.09. - Sorcerer King: Rivals
29.09. - FIFA 17
30.09. - Stars in Shadow
30.09. - Star Wars: Battlefront - Death Star
30.09. - Detective Hayseed: Hollywood
30.09. - Antariksha Sanchar

PS3 / PS4 Datumi Izlaska

Prva trećina mjeseca

06.09. - Call of Duty: Black Ops III - Salvation (PS4)
06.09. - Just Sing (PS4)
07.09. - Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas (PS4)
09.09. - Jotun: Valhalla Edition (PS4)
09.09. - Touhou Genso Rondo: Bullet Ballet (PS4)

Druga trećina mjeseca

13.09. - RIVE (PS4)
13.09. - Dead Rising (PS4)
13.09. - Dead Rising 2 (PS4)
13.09. - Dead Rising 2: Off The Record (PS4)
13.09. - Don't Starve Together (PS4)
13.09. - NASCAR Heat Evolution (PS4)
13.09. - Pac-Man Championship Edition 2 (PS4)
15.09. - NHL 17 (PS4)
15.09. - Pro Evolution Soccer 2017 (PS4)(PS3)
16.09. - Mount & Blade: Warband (PS4)
16.09. - BioShock: The Collection (PS4)
16.09. - Psycho-Pass: Mandatory Happiness (PS4)

Treća trećina mjeseca

0.09. - The Bunker (PS4)
20.09. - Lastfight (PS4)
20.09. - NBA 2K17 (PS4)(PS3)
20.09. - Destiny: Rise of Iron (PS4)
20.09. - Dear Esther (PS4)
22.09. - Virginia (PS4)
27.09. - Darkest Dungeon (PS4)
29.09. - FIFA 17 (PS4)(PS3)
30.09. - XCOM 2 (PS4)
30.09. - Star Wars: Battlefront - Death Star (PS4)

X360 / XO Datumi Izlaska

Prva trećina mjeseca

01.09. - Earthlock: Festival of Magic (XO)
06.09. - Claire: Extended Cut (XO)
06.09. - Just Sing (XO)
07.09. - Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas (XO)
09.09. - Jotun: Valhalla Edition (XO)
09.09. - King Oddball (XO)

Druga trećina mjeseca

13.09. - The Witness (XO)
13.09. - Dead Rising (XO)
13.09. - Dead Rising 2 (XO)
13.09. - Dead Rising 2: Off The Record (XO)
13.09. - NASCAR Heat Evolution (XO)
13.09. - Pac-Man Championship Edition 2 (XO)
15.09. - NHL 17 (XO)
15.09. - Pro Evolution Soccer 2017 (XO)(X360)
16.09. - Adr1ft (XO)
16.09. - Mount & Blade: Warband (XO)
16.09. - BioShock: The Collection (XO)
16.09. - ReCore (XO)

Treća trećina mjeseca

20.09. - Lastfight (XO)
20.09. - NBA 2K17 (XO)(X360)
20.09. - Destiny: Rise of Iron (XO)
20.09. - Dear Esther (XO)
21.09. - Firewatch (XO)
22.09. - Virginia (XO)
27.09. - Forza Horizon 3 (XO)
29.09. - FIFA 17 (XO)(X360)
30.09. - XCOM 2 (XO)
30.09. - Star Wars: Battlefront - Death Star (XO)