Napisao  Utorak, 08 Ožujak 2016 00:27

RECENZIJA: The Walking Dead: Michonne - ''In To Deep''

Dok čekamo na treću The Walking Dead sezonu, Telltale Games nam s trodijelnom miniserijom ''Michonne'' želi skratiti čekanje te podići očekivanja. Glavni lik se temelji na strip-verziji tajanstvene Michonne, koja je također vrlo popularna u TV serijama. To bi možda mogao biti mali problem za one koji su navikli na to izdanje, a ne ono iz stripova – koja je još samostalnija i okrutnija. Dakle, uspjeh ove mini serije najviše ovisi o tome kako je Telltale Games uspio izgraditi njen karakter te ju integrirao u sažetu priču.

Fanovi The Walkng Dead stripova će u igri saznati što je Michonne radila za vrijeme svoje odsutnosti između izdanja #126 i #139. Međutim, predznanje o stripovima nije nimalo potrebno kako biste u potpunosti shvatili o čemu se ovdje radi. Priča je samostojeća, a Telltale vas odmah u prvih pet minuta upoznaje s junakinjom koja u samom uvodu prilično eksplicitno kolje zombija, a usput se i suptilno bori protiv svojih unutrašnjih demona - ako ste gledali TV seriju ili čitali stripove dobro znate što ju proganja. Isto tako, odmah ćete primijetiti da Michonne u igri maše mačetom kao u stipovima, a ne Katanom kao u TV seriji. Bez obzira o kojoj interpretaciji lika se radi, jedna činjenica ostaje: Michonne je izvana čvrsta i okrutna, no iznutra je slomljena osoba.

MichonneEp1 1

Nakon akcijskog uvoda, radnja se prebacuje na mjesto koje itekako ima smisla u sklopu zomobie-apokalipse, no premalo je korišteno u filmovima i serijama: naime, na vodu. Dok je intro bio potpuno u duhu glavne protagonistice, što je sa sobom nosilo mnogo krvi, odsječenih udova i quick time eventa, stanje na brodu je mnogo smirenije. Veteranima Telltale naslova će ovakav tempo biti itekako poznat. Malo razgovora za bolje upoznavanje novih likova te šetnja uz istraživanje pojedinih predmeta za bolje upoznavanje s kontrolama. Čak bih se usudio reći da je prvih 20 minuta prilično monotono.

Negdje nakon pola sata igranja priča postaje znatno napetija. Što je za trajanje od kojih sat i pola itekako nužno. Uzmemo li u obzir da izlaze još samo dvije epizode, moglo bi se reći da se u prvoj čak i premalo toga dogodilo. Tipično za The Walking Dead ovdje također, sasvim slučajno, upadate u konflikt između dvije grupe preživjelih te morate izvući živu glavu i dokazati da nemate loše namjere. Odnosi između pojedinih likova, a i samo njihovo ponašanje će se The Walking Dead veteranima također činiti poznatim. Nisam se mogao riješiti dojma da sam sve to već vidio u malo drugačijem obliku, sa sličnim likovima.

Ipak Telltale i ovdje dobro koristi snagu serijala te igraču mudro sugerira da nije sve crno ili bijelo. Možda, na prvi pogled nevina, tinejdžerica stvarno laže čim zine, a očigledni negativac ustvari nije toliko zao kao što se to čini. Vjerojatno svatko od njih ima razloga za svoje postupke, a možda se stvarno radi o diskriminaciji i robovlasništvu. Gotovo svi likovi su u načelu zanimljivi, ali zbog kratkog trajanja epizode upoznajemo samo njihov obris. Unatoč tome je Telltale ipak pokušao postići napetost i u to kratko vrijeme stvoriti iluziju neke povezanosti između protagonista. Na žalost se ta povezanost nije prenijela i na mene - barem ne na razini na kojoj je to uspjelo s Clementine i ostalom ekipom iz prve dvije sezone.

MichonneEp1 2

S tehničke strane dobivate točno ono što očekujete od jedne Telltale avanture. Odličnu glasovnu glumu, poznatu cel-shading grafiku s minimalno poboljšanim animacijama likova. Michonne ovdje ne zvuči kao poznata glumica Danai Gurira iz TV serije, već joj je glas posudila Samira Wiley (Orange is the New Black) koja je odradila odličan posao. Bez obzira tko joj je posudio glas, njena je osobnost vrlo dobro preslikana u igru te će u istoj mjeri zadovoljiti gledatelje TV serije kao i čitatelje stripova. Glazbene podloge su također jedna od jačih strana Telltale naslova. Tako i ovdje možete uživati u odličnim dijelima koja uvijek prikladno prate situaciju.

Uz sve spomenuto se kraj prve epizode vrlo brzo približio te me, upravo dok je napetost bila na vrhuncu, igra ošamarila završetkom i ogromnim cliffhangerom – što me nije nimalo iznenadilo-. Upravo zbog toga jedva čekam sljedeću epizodu koja će, nadam se, izvući malo više iz pojedinih likova te održati napetost s kojom je prva završila. Michonne ima itekako potencijala da se pretvori u protagonisticu za koju ću se vezati, a i antagonisti su prilično zanimljivi. Čini se da je prva epizoda ''In To Deep''  (možda svjesno) tek dotakla potencijal druge dvije epizode.

ZAKLJUČAK I KONAČNA OCJENA NAKON TREĆE EPIZODE!

MichonneEp1 3

CPU: Pentium 4 2.0GHz / Athlon XP 1700+