Menu
Napisao  Petak, 19 Travanj 2013 19:01

Ekskluzivni intervju: Simon Lucas (Neverwinter)

Prošle su oko dvadeset i dvije godine od kada se na računalima pojavila prva multiplayer online role-playing igra sa grafičkim prikazom (iako se i ta igrala u kombinaciji sa klasičnim tekstualnim pisanjem naredbi). Radilo se o Neverwinter Nights AD&D naslovu (autori Don Daglow i Cathryn Matagne) koji je na kraju svojeg postojanja nakon kojih šest godina aktivnosti (1997.) imao oko sto i petnaest tisuća igrača te oko dvije tisuće aktivnih avantura prilikom vršnih večernjih sati. Nije loše za gaming devedesetih, zar ne?

Iako možemo biti zahvalni svim pionirima igrače industrije koji su utirali put nama i mlađim generacijama te učinili ovo što imamo danas uopće mogućim (vidi listu MMO igara), osvrnimo se na nadolazeći Neverwinter naslov koji nam vrlo uskoro donosi Cryptic Studio u suradnji sa Perfect World Entertainment.

 

Dakle, kako ste u zadnje vrijeme mogli vidjeti na našem portalu, Neverwinter je nadolazeći Dungeons & Dragons MMORPG naslov koji će biti dostupan na MS Windows platformi, a na tržište je trebao izaći početkom ove godine (izgleda da je samo pitanje vremena). Za opširnije informacije i aktulanosti možete skočiti na Neverwinter službenu stranicu, a mi smo Vam pripremili kratak ekskluzivan intervju sa jednim od game designera imena Simon Lucas.

 

IP: Izlazak Neverwintera je zakazan za početak 2013. tako da možemo pretpostaviti da je samo pitanje vremena prije nego što bude dostupan svima - kako trenutno stojite s razvojem?

 

SL: Neverwinter kreće s otvorenom betom 30. travnja, tako da će igrači moći vidjeti igru ​​vrlo brzo. Kako radimo završne dorade zahvaljujući povratnim informacijama iz zatvorenih beta vikenda i alfa testiranja, paralelno radimo i na materijalu za buduće ekspanzije.

 

 

IP: Recite nam nešto o srži Neverwinter gameplaya.

 

SL: Igra je inspirirana od strane Dungeons and Dragons RPG igre, tako da je srce Neverwintera grupiranje s nekolicinom pustolova, istraživanje tamnih tamnica, borba s čudovištima i traženje blaga.

 

 

IP: U moru MMO-RPG naslova, što mislite da je najveća snaga Neverwintera, "ono nešto" što će privući igrače da ga zaigraju? Što mislite da ga čini jedinstvenim?

 

SL: Pa, naravno, samo Neverwinter ime je velika navlakuša - svakako se nadamo da će igrači htjeti doći zaigrati u Forgotten Realms svijetu. Naš akcijski stil borbe čini igru ​​vrlo pristupačnom novim igračima i bilo da Vam se sviđa PvE ili PvP, solo igranje ili u skupinama, Neverwinter ima nešto za svakoga. Osim toga, igrači imaju pristup Ljevaonici (eng. Foundry), gdje mogu izraditi vlastite misije i ispričati svoje priče. Već svjedočimo fantastičnom sadržaju kreiranom od strane igrača, što znači da uvijek postoji nešto novo i zanimljivo za istraživati u Neverwinteru. I, kao šlag na tortu, igra je besplatna za preuzimanje i igranje tako da ništa ne može zaustaviti igrače da istražuju Neverwinter i Sword Coast!

 

 

IP: Molimo Vas, kažite nam nešto o inovacijama koje Neverwinter donosi u MMO žanr?

 

SL: Neverwinter je od početka osmišljen da bude free-to-play igra. Sve što smo naučili od naših postojećih besplatnih igara je pomoglo oblikovati Neverwinter da od početka bude što je moguće pristupačniji igračima. Drugo, kao što sam spomenuo prije, igrači će moći pristupiti Ljevaonici, što im omogućuje da stvore vlastite misije, epske tamnice, pa čak i cijele kampanje u kojim će, osim njih samih, moći uživati i ostali igraći. To je velika inovacija i nešto u čemu se nadamo da će igrači doista uživati.

 

 

IP: Ako pogledamo tri aspekta MMO igara - samostalno questanje, grupni PvE i PvP - na koji je Neverwinter najviše usmjeren?

 

SL: Naravno, Neverwinter ima sve navedene aspekte (i naš sustav fluidne borbe dobro ide uz uzbudljivi PvP), ali pošto su njegovi korijeni D&D sustav (sustav tamnica i zmajeva) to bi značilo da u srži leži grupni PvE aspekt. Bilo da želite igrati s već poznatom grupom prijatelja ili čekati u redu da Vas sustav spoji sa nasumičnim igračima kako biste zaigrali neke od tamnica kreiranih za petoro ljudi, vrlo ćete lako pronaći iste, a neki od najizazovnijih i najuzbudljivijih sadržaja je kreiran baš za takve grupe ljudi.

 

 

IP: Pošto je poznato da je Neverwinter naslov besplatan za igru, kako namjeravate financirati daljnji razvoj? Hoće li igrači koji troše novac na određene stavke igre biti u nekakvoj prednosti nad ostalima?

 

SL: Ne, uopće ne. Cryptic je već imao velike uspjehe s free-to-play igrama i Neverwinter gradimo na našem iskustvu sa Star Trek i Champions Online naslovima. Neverwinter će imati dućan sa pravim novcem, baš kao i naše ostale igre, ali predmeti koji se nalaze ondje nisu potrebni da bi se uživalo u igri. Igrači mogu s drugim igračima razmjenjivati ​​in-game valutu za onu iz trgovine, tako da bez obzira na to je li igrač troši novac na igru, ne bi trebalo postojati ništa što se ne može zaraditi u Neverwinteru.

 

 

IP: I za kraj, koji su Vaši planovi za budućnost franšize?

 

SL: Naš tim već marljivo radi na prvoj ekspanziji igre, dodajući dodatne misije, opremu, čudovišta i UGC sadržaj za igrače (eng. user generated content, sadržaj kreiran od strane korisnika/igrača). Nakon što je igra objavljena, naravno, budućnost iste je u rukama igrača. Oni istražuju igru ​​i govore nam što im se sviđa i što žele vidjeti više. Posvetili smo se ažuriranju Neverwintera s redovitim updateima i novim proširenjima, a vodilja će nam biti igrači i njihovo usmjeravanje za daljni razvoj igre.

U međuvremenu, pridruže nam se u otvorenoj beti kasnije ovog mjeseca i istražite Neverwinter zajedno s nama.

 


(EN interview)

 

IP: Release of Neverwinter was scheduled for start of 2013. so we may say it's only matter of time before we see it available - what is it's current development progress?

 

SLNeverwinter goes into open beta on the 30th April, so players will be able to see the game very soon. As we work on fixes and feedback from our closed beta weekends and alpha testing, we are already working on material for future expansions.

 

 

IP: Tell us something about Neverwinter core gameplay features.

 

SLThe game is inspired by the Dungeons and Dragons roleplaying game, so the heart of Neverwinter is grouping up with a party of adventurers, exploring dark dungeons, fighting monsters, and looting treasure.

 

 

IP: In the sea of MMO-RPG titles, what do You think is Neverwinter's biggest strength that shall draw players to start playing it? What do you think makes it unique?

 

SL: Well, of course, the Neverwinter name is a big draw—we certainly hope players will want to come and play in the Forgotten Realms. Our action-style combat makes the game very accessible to new players and whether you like PvE or PvP playing solo or in groups, Neverwinter has something for everyone to enjoy. In addition, players have access to the Foundry, where they can make their own missions, and tell their own stories. We’re already starting to see to fantastic new player-made content, which means there’s always something new and cool to explore in Neverwinter. And, to top it all off, the game is free to download and free to play, so there’s nothing to stop players exploring Neverwinter and the Sword Coast!

 

 

IP: Please discuss Neverwinter’s innovations to the MMO genre?

 

SL: Neverwinter was designed from the beginning to be a free to play game. Everything we learned from our existing free-to-play games has helped shape Neverwinter from the start to be as accessible as possible to players. Secondly, as I mentioned before, players will have access to the Foundry, which allows them to create their own missions, epic dungeons, or even full-fledged campaigns for other players to enjoy. This is a big innovation, and something that we hope players will really enjoy.

 

 

IP: If we check three aspects of MMO games - solo questing, group PvE and PvP - what is the most focused one in Neverwinter?

 

SL: Of course, Neverwinter has all these (and our fluid action combat lends itself well to really exciting PvP), but the game’s D&D roots mean the group PvE really lies at the core of the Neverwinter. Whether you want to play with a regular group of friends, or queue for the 5-player dungeons with a party of other adventurers we have made it very easy to find people to play with, and some of the most challenging and exciting content is built for parties.

 

 

IP: Since Neverwinter is meant to be free-to-play, how do you plan to fund it's further development? Will paying customers be in any advantage over non-paying ones?

 

SL: No, not at all. Cryptic has already had great success with free-to-play, and with Neverwinter we’re building on our free to play experience with Star Trek and Champions Online. Neverwinter will feature a cash shop, just as our other games do, but the items you find there are not necessary to enjoy the game. Players can exchange in-game currency for cash shop currency by trading with other players, so regardless of whether a player chooses to spend money on the game, there shouldn’t be anything they can’t earn in Neverwinter.

 

 

IP: Any plans for the franchise in the future?

 

SL: The team is already hard at work on the first expansion for the game, adding additional missions, gear, monsters, and UGC content for players. Once the game is live, of course, the future is in the players’ hands. They get to explore the game and tell us what they like and what they want to see more of. We’re dedicated to supporting Neverwinter with regular updates and new expansions, and we’ll be guided by the players in taking the game in the direction they want it to go.

In the meantime, join us in open beta later this month and explore Neverwinter with us.

PC Datumi Izlaska

Prva trećina mjeseca

01.09. - ARK: Scorched Earth
01.09. - The Warlock of Firetop Mountain
01.09. - Earthlock: Festival of Magic
02.09. - The Curious Expedition
02.09. - One Piece: Burning Blood
02.09. - Seasons after Fall
02.09. - Redout
02.09. - Farm Expert 2017
05.09. - Space Rangers: Quest
05.09. - Unbox
05.09. - Mother Russia Bleeds
06.09. - Dungeon Rushers
06.09. - Forza Motorsport 6: Apex
07.09. - Out of Ammo
07.09. - Police Tactics: Imperio
08.09. - How to Survive 2
08.09. - Project Highrise
09.09. - TOXIKK.

Druga trećina mjeseca

13.09. - RIVE
13.09. - Dead Rising
13.09. - NASCAR Heat Evolution
13.09. - Mystery Chronicle: One Way Heroics
13.09. - Pac-Man Championship Edition 2
14.09. - Avadon 3: The Warborn
15.09. - Pro Evolution Soccer 2017
15.09. - Sorcery! 4: The Crown of Kings
15.09. - Space Rogue
16.09. - BioShock: The Collection
16.09. - ReCore

Treća trećina mjeseca

20.09. - The Bunker
20.09. - H1Z1: King of the Kill
20.09. - NBA 2K17
20.09. - Cossacks 3
22.09. - The Uncertain
22.09. - Virginia
23.09. - Warhammer 40K: Eternal Crusade
24.09. - A House of Many Doors
26.09. - Goo Saga
27.09. - Forza Horizon 3
27.09. - Pinstripe
27.09. - Sorcerer King: Rivals
29.09. - FIFA 17
30.09. - Stars in Shadow
30.09. - Star Wars: Battlefront - Death Star
30.09. - Detective Hayseed: Hollywood
30.09. - Antariksha Sanchar

PS3 / PS4 Datumi Izlaska

Prva trećina mjeseca

06.09. - Call of Duty: Black Ops III - Salvation (PS4)
06.09. - Just Sing (PS4)
07.09. - Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas (PS4)
09.09. - Jotun: Valhalla Edition (PS4)
09.09. - Touhou Genso Rondo: Bullet Ballet (PS4)

Druga trećina mjeseca

13.09. - RIVE (PS4)
13.09. - Dead Rising (PS4)
13.09. - Dead Rising 2 (PS4)
13.09. - Dead Rising 2: Off The Record (PS4)
13.09. - Don't Starve Together (PS4)
13.09. - NASCAR Heat Evolution (PS4)
13.09. - Pac-Man Championship Edition 2 (PS4)
15.09. - NHL 17 (PS4)
15.09. - Pro Evolution Soccer 2017 (PS4)(PS3)
16.09. - Mount & Blade: Warband (PS4)
16.09. - BioShock: The Collection (PS4)
16.09. - Psycho-Pass: Mandatory Happiness (PS4)

Treća trećina mjeseca

0.09. - The Bunker (PS4)
20.09. - Lastfight (PS4)
20.09. - NBA 2K17 (PS4)(PS3)
20.09. - Destiny: Rise of Iron (PS4)
20.09. - Dear Esther (PS4)
22.09. - Virginia (PS4)
27.09. - Darkest Dungeon (PS4)
29.09. - FIFA 17 (PS4)(PS3)
30.09. - XCOM 2 (PS4)
30.09. - Star Wars: Battlefront - Death Star (PS4)

X360 / XO Datumi Izlaska

Prva trećina mjeseca

01.09. - Earthlock: Festival of Magic (XO)
06.09. - Claire: Extended Cut (XO)
06.09. - Just Sing (XO)
07.09. - Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas (XO)
09.09. - Jotun: Valhalla Edition (XO)
09.09. - King Oddball (XO)

Druga trećina mjeseca

13.09. - The Witness (XO)
13.09. - Dead Rising (XO)
13.09. - Dead Rising 2 (XO)
13.09. - Dead Rising 2: Off The Record (XO)
13.09. - NASCAR Heat Evolution (XO)
13.09. - Pac-Man Championship Edition 2 (XO)
15.09. - NHL 17 (XO)
15.09. - Pro Evolution Soccer 2017 (XO)(X360)
16.09. - Adr1ft (XO)
16.09. - Mount & Blade: Warband (XO)
16.09. - BioShock: The Collection (XO)
16.09. - ReCore (XO)

Treća trećina mjeseca

20.09. - Lastfight (XO)
20.09. - NBA 2K17 (XO)(X360)
20.09. - Destiny: Rise of Iron (XO)
20.09. - Dear Esther (XO)
21.09. - Firewatch (XO)
22.09. - Virginia (XO)
27.09. - Forza Horizon 3 (XO)
29.09. - FIFA 17 (XO)(X360)
30.09. - XCOM 2 (XO)
30.09. - Star Wars: Battlefront - Death Star (XO)